Shop More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Member Dan or DannyMale/Venezuela Groups :iconsonic-fans-network: Sonic-Fans-Network
Place for the fans, by the fans!
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 170 Deviations 20,426 Comments 22,362 Pageviews

Newest Deviations

One Word Comments Dont Help by DanSyron Plus Fave by LumiResources

Webcam

Groups

Activity


Sometimes, you just wish people to act like their age for once :U
Tagged by :iconpollitio:

Omg why am I doing this? xD I haven't even started the run, Oh well I guess I can work on this and update it while I come up with the comic... Which I'm writing its plot I swear :'D Let's get started already with some mini spoliers:

1. What is your name?
I'm Vance Akane!

2. Are you a boy or a girl?
I am a man! >:3

3. How old are you?
17 years yup yup = w=

4. What do you hate most in the world?
The Trainer's School!!! Well.... mostly my teacher :'D Oh and the color Red.... 

5. WHO do you hate most in the world?
That stupid Pokemon Trainer Red.... and *Spoiler Filter*

6. What are your hobbies?
I've been told I'm good at break dancing o3o

7. Interested in anyone yet?
Uh....... Maybe :'D

8. Do you find anybody else sexy?

Well.... This is getting awkward >>;;

9. What type of music do you like?

I'm more into House and Dance.... and the all mighty Rock and Roll ;w;

10. Do you have any siblings?
Yeah!! My big bro Elias :D

11. Do you consider yourself good looking??

But of course, a man /always/ looks good.

12. Do you want babies?
Right now?! Dude that's like... Wrong in so many levels :'D

13. Where are you from?
Johto, New Bark Town more specifically.

15. What's your hometown?
Already answered :T But I guess Nuvema is my new hometown?? I dunno, I've been living thee for 10 years.

16. Do you live with anybody?
My momma and my bro... though he usually is not in the house.

17. Do you have any friends? Maybe a BFF?
Cheren and Bianca are pretty rad c:
Oh and... I remember having a friend when I first got in Unova.... I think he was called Nate...

18. What's you favorite color?
Blue!

19. What do you look for in someone? (As in a mate)
*takes out list* She needs... A nice booty, be cute, fun and someone that can bear with me x'D

20. What's your type?
This strange old man told me that I remind him of a Monferno... so Fire type I guess o3o

21. Have you had your first kiss yet?

lollikewhohasn'tImeanyou'dbereallyfreakingdumbandlameifyouhaven'tyetImeanwhoamIkiddingI'mnotacoolkidIhaven'tnoIsuck :'D

22. Do you have any special skills?
Battling is my speciallity I think.... And that I can do anything I set myself into! .... I think.

23. What is your saddest death?
*spoiler filter*

24. Who was your starter Pokemon?

Soma!!!!!

25. Why did you start your journey?
Because its pretty cool! I wanna be the Unova Champion :3

26. When did you start your journey?
Lol like, I haven't even started yet :'D

27. Your favorite type of Pokemon?
I'm between Fire, Water and Dragon types.

28. What would be your nature?

Hasty I think....

29. What would be your Characteristic?
Strong Willed.

30. What would be your Ability?
No Guard! >:3

31. What are your fears?
Being all alone..... And Red.... but I still hate him D<

32. Who do you see as your rival?
Iguess you can call Cheren a rival... Oh and *spoiler filter*

33. What type of family do you come from?
Papa died when I was younger so I never met him, Elias is amazing >w< I wanna be like him in the future. Mama is.... The best, she may not be the bestmom but she is really caring :'D

34. Why do you take the Nuzlocke Challenge?
Nuzlocke? Da faq? Pokemon die naturally in battle or are killed! Silly people... Thinking this is a challenge = w=

35. Yay we are done, now go tag people!!
I tag my bae waifu :iconaithekitsune: and my bae :iconuniqueneko:
Holy shit I just.... Wow. WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP 8P
Soooo.... I've been quite inactive for a couple of weeks. That sucks :'V But I'm alive! Everything is cool don't worry, 'll just update some stuff of my life.

I'm currently working all day, every day. I wake up at 6am so I can get to work at 8am, then I return home at 5pm so I get on my computer maybe at 6pm. I'm working with my father in a refurbishing project for the massive main theatre in my city, so its a really big project! Its an amazing place, my friends in snapchat must be fucking aware of that by now lol xD

So my lack of productivity is because of that, time and I get really tired when I arrive home. I basically have to run around to help people with anything since I work as an assistant xD This work is only temporarily tho, I start the Introductory Course of my new university this next Wednesday! That means I /finally/ start studying again! Man that feels so great to say, I will stop working this Tuesday so I can focus on my studies so the good thing is that I get some money for whatever occasion :'D

Given this, and the fact that I'm planning an excersise schedule to become a more healthy person and maybe gain some muscle (because I am skinny as shit x'D) I'm probably going to have problems with my art and the time I can dedicate it. So... If my inactivity keeps growing, you know the reasons :'D

But I have a couple of things I wanna work on... mainly :iconwalkingcityoct: and keep modding :icondecadence-oct:
Hopefully I'll be able to work on my nuzlocke and some personal projects too :'D

That's it for today, thanks for reading!
God damn it Kage... by ReshiDaVanci
God damn it Kage...
"... We got lost again."

Yo yo yo I posted this early because yas wobbuffet, tomorrow August 28th is :iconnintendopie: Birthday and I worked this silly little thing for him. I don't know to be honest, when I opened up the canvas I suddenly got the inspiration to speedpaint something like this. I guess I wanted to draw a forest? xD

Anyways, this is your gift from me Pie, it may not be only Red and Kage or something even more badass but I like it and I really hope you do bruh <3

Speedpaint  - Time: 45 to 60 minutes.

Go and read :iconnintendopie: nuzlocke now!!!
Loading...

deviantID

ReshiDaVanci
Dan or Danny
Artist | Hobbyist | Digital Art
Venezuela

Hello there! I'm Dan.
Nice to meet you!


:iconreshidavanci:
Well hello there! The name is Dan, nice to meet ya ;D

I consider myself a pretty good artist, being drawing seriously for 3 years has made me learn and improve my skills drastically. I'm all chitchat and I am always here if you need anything, being advice, just talk, or just going for the lols ;D

I used to be a BIG Sonic The Hedgehog drawer, so my gallery will mostly be filled with fanart of him, I am now concentrating in drawing Pokemon and anime, my dream is to become a great mangaka or an Ilustrator so I can share with the world my story, something I've been taking care of since I can remember. Be sure to check out my gallery, who knows, you might get surprised! ;D

You should totally check these guys, they are my friends and I do care of them a lot, they are awesome! (not in a set order btw...)
:icondarckstelarcore::iconuniqueneko::icondinoj-13::iconloftwing::iconarchsagetatsu::iconsilverace88::iconsilversonic44::iconaithekitsune::iconaldruthebrovahkiin::iconguardant::iconcoillte::iconsparrowdust::iconseriesartiststarter::iconnintendopie::iconpollitio::iconmiyu2200::iconjutopa::iconmastachaos:

What's that? You wanna be a friend of mine? Really now?
I really don't want to burst your bubble, but you can't just "ask" to be friends with someone. Try talking to me and just being nice, it could take you somewhere ;D


These guys are amazing. I still don't get why you're not watching them now.
:iconsweecrue::iconthrillofthehunt::iconphotoshopismykung-fu::iconmylafox::iconhazard-the-porgoyle::iconyardley: :iconherms85::icondarkspeeds::iconrhythmax::iconhypervon::iconvelink:


:bulletred: Art Trade with StinkiesDraws - Haven't Started.
:bulletorange: Page 2 of Black Truth - Finishing sketches, starting inks.
:bulletgreen: Kiriban for G0ttam - Started sketching.
:bulletblue: Character Reference Sheet and Audition for
:iconwalkingcityoct: - Almost done with the sketch!
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Donate

ReshiDaVanci has started a donation pool!
0 / 1,000
If you want *shrugs*

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

Comments


Add a Comment:
 
:iconaldruthebrovahkiin:
AldrutheBrovahkiin Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
This came up on my tumblr dash and instantly made me think of you
36.media.tumblr.com/4dc3c7a80f…
I think cleverbot hates "Do you wanna build a snowman" more than you do =,D
Reply
:iconreshidavanci:
ReshiDaVanci Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Would you look at that... xD
Reply
:iconaldruthebrovahkiin:
AldrutheBrovahkiin Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ikr
And here I thought that was impossibru
Reply
:iconreshidavanci:
ReshiDaVanci Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Well apparently not all people like to build snowmen xD
Reply
(1 Reply)
:iconguardant:
Guardant Featured By Owner Sep 22, 2014   Digital Artist
I DRIVE A CHEVROLET MOVIE THEATER 
Reply
:iconpollitio:
Pollitio Featured By Owner Sep 21, 2014  Student General Artist
Dansuxlol
Reply
:iconreshidavanci:
ReshiDaVanci Featured By Owner Sep 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
<3
Reply
:iconarchsagetatsu:
ArchsageTatsu Featured By Owner Sep 21, 2014
INTERIOR CROCODILE ALLIGATOR
Reply
:iconreshidavanci:
ReshiDaVanci Featured By Owner Sep 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconaithekitsune:
Aithekitsune Featured By Owner Edited Sep 17, 2014  Student
Husbando, I have been addictive to tomodachi life






And we're married in the game ;3
Reply
Add a Comment: